nedelja, 16. november 2014

Pikanje


.
Ko se je Patrik dolgočasil in ni vedel, kaj bi počel, sem na hitro sestavila skupaj podlago (kos talne obloge) in lep kos kartona (ki sem ga točno s tem namenom prinesla iz službe in hranila na dosegu roke) in pikalo (naročeno v enem skupinskem nakupu iz Italije, ko je bil Patrik še dojenček, dobi se ga tudi v Montessori doma). 
.


.
S flomastrom sem naredila pikice in je začel.
In še nikoli nisem videla takega triprstnega prijema pri njem!
.


.
Ravno zaradi triprstnega prijema je pikalo odlično. In ker Patrik zelo redko svinčnik/barvico/flomaster drži tako lepo, sem mu želela ponuditi pikalo.
.

.
V nekaj trenutkih je končal in sem mu s flomastrom "napisala" še ostale "njegove" črke. 
.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in komentar!