petek, 14. november 2014

Abeceda


.
Že pred časom je Patrik začel kazati zanimanje za črke, ko sem mu dala malo spodbud, jih naenkrat pozna skoraj vse. Pač, prepozna.
.
 
  
.
In zdaj kar naprej "bere". Vzame knjigo in črkuje. Sem in tja se mu pri kakšni ustavi in se mora spomniti, s čim je povezana. 
.


.
Da jih ima pri roki, sem mu črke in "pripadajoče" slikice obesila na steno. Malo sem iskala kakšen plakat, ampak sem hitro obupala.
Tudi zato ker od vedno npr. črko P povezuje s sabo in na plakatu tega ne moreš narediti, tukaj pa je pri črki P njegova fotka.
.
 

.
Zdaj šele vidim, da bi morala narediti kakšno fotko bolj od blizu, da bi se videlo, kako je narejeno. Na bel papir sem sprintala VELIKE tiskane in namerno še male tiskane črke, ki se jih tako uči čisto spotoma. Ker sem imela fotke (večinoma s spleta) že prej sprintane, sem črke in fotke fizično sestavila skupaj (papir na papir) in plastificirala. Kartice sem potem zgoraj 2-krat preluknjala in obesila na volno, mož pa je zabil žeblje in imamo obešanko čez celo steno :)
.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in komentar!